ceturtdiena, 2008. gada 18. septembris

sāku justies pavisam NEgudra

esmu trīs dienas centusies tikt galā ar mājas darbu, pat mēģināju sadabūt gudrus cilvēkus, kas varētu man palīdzēt, bet - visi brīnās, neviens neko nesaprot :( es arī... tagad jūtos diezan stulba - tiešām vienīgais, ko es varu, ir uztaisiit blogu (paldies Dievam, vismaz tik daudz pelēko šūniņu pietika), turklāt vēl daudz maz varēju šur un tur piereģistrēties, bet pārējais - ehhh, nu nesanāk man saprast par to bloglines kā vajadzētu, pavisam nesaprotu, kas tur īsti ar to anketu - JotForm un kur nu vēl par podcastiem... aaaaaaaaaaaaaa, nu šausmas... es ļoti, ļoti ceru, ka mums tomēr to visu parādīs, jo nu ieintegrēt kaut ko savā blogā es arī nevaru, nē, drīzāk nemāku - es noskatījos filmiņas, saklikšķināju pilnīgi visur, kur varēju ... tagad ņerkstu, jā... bet - esiet tik mīļi, cilvēki, kuriem aizpildīta visa tabula krustām šķērsām - paskaidrojiet man - KĀ TO VISU DARA? :(
Arī mājas darbs par to - kā man gāja un pieredze A4 formātā ir visai sarežģīti uzrakstīt, jo visu jau izsaka tas, ko esuzrakstīju iepriekš... es ļoti labi saprotu, ka tas viss man ļoti noderēs un man noteikti būtu prieks to visu darīt, ja vien iepriekš vismaz nedaudz būtu kaut kas parādīts :( Pasniedzēja kungs, lūdzu, neņemiet ļaunā, bet - ja man būtu tas viss jāiemācās pašai, lasot un pētot, tad man tiešām maģistrantūra nebūtu vajadzīga, pati tiktu galā... es varbūt esmu dusmīga, jo nu jau otro dienu un kuro stundu to daru, bet nu nepielec man - skumīgi

Nav komentāru: