otrdiena, 2008. gada 23. septembris

Šodienas pārdomas




Šodien pārlasīju visu sevis sadarīto un vispār biju patīkami pārsteigta - iespējams, ka visu neesmu izdarījusi pareizi, bet lielu daļu tomēr kaut kā ar mokām esmu izdarījusi PATI, bez citu palīdzības un tas ir gandarījums.
Pagajušajā nedēļā vēl īsti nebija skaidrs - kam tas viss vispār vajadzīgs, bet šobrīd, iepazīstoties ar informāciju aizvien vairāk, sapratu vienu ļoti būtisku lietu - lai arī es pati to visu neizmantoju, citi tomēr to dara intensīvāk un pienāks brīdis, kad sarunā ar kādu bloggeri es vismaz zināšu, par ko iet runa :)
Vispār gribējās izteikt lielu paldies pasniedzējam- pirms divām nedēļām biju pavisam citās domās un, protams, tiklīdz beigsies kurss, šo blogu es droši vien neturpināšu, bet tomēr es zināšu, kas un kur ir atrodams un sameistarojams... Starpcitu vēl viens liels ieguvums - es tagad zinu daudz un dikti paziņas, kas par šīm lietām interesējas, kas ir daudz maz spečuki un nākotnē, ja man būs kāda nepieciešamība, es noteikti ar kādu no viņiem sazināšos... piemēram, jau šobrīd man ir viens draugs, kuram ir riktīgi labs blogs :) Varat iečekot šeit

Starpcitu, beigās arī izdevās uztaisīt Jotformā aptauju, kas, patiesībā, baigi priecē, protams, varētu taisīt daudz, daudz sarežģītāku, bet man ir liels prieks, ka arī tik daudz uztaisīju :)

Nav komentāru: