otrdiena, 2008. gada 9. septembris

nedaudz pārdomu par emuāriem!


Diezgan neparasts darbs šoreiz uzdots... Emuāra izveide! Blogs?! kā kurš šo padarīšanu dēvē.
Kam vispār domāti šādi emuāri? neskatoties uz to, ka strādāju un darbojos reklāmas vidē, sabiedrisko attiecību vidē utt., līdz šim nekad neesmu nevienu blogu lasījusi - varbūt nedaudz pārspīlēju, šo to esmu, bet tikai tad, kad kāds vērā ņemams cilvēks man kaut ko tādu iesaka :) nekad nebiju domājusi, ka šāda veida parādību veidošu arī es... laikam, kā teica mana draudzene, kādreiz ir jāaogūst 21.gadsimta spēles noteikumi - un viens no tādiem mūsdienās ir blogs...
Žurnālisti, speciālisti, visi, kam ir zināma komunikāciju vide, pēdējā laikā ļoti daudz un dikti spriedelē par to, vai blogi vispār ir vajadzīgi un kam tie ir vajadzīgi? Patiesībā, man īsti nav bijis laika līdz šim veltīt kādu brīdi, lai palasītos blogus... iespējams, ka sākot ar šodienu, to mēģināšu darīt intensīvāk :)


Un vēl, ļoti atvainojos, ka piesārņoju interneta vidi, bet visdrīzāk (ja vien kursa lekciju ietvaros nebūs spiesta lieta šo te uzturēt) šis būs pirmais un pēdējais mana bloga ieraksts :) Atvainojiet tie, kas uzskata šāda veida parādību par brīnišķigu izgudrojumu... neesmu laikam 21.gadsimts cilvēks ;)

Tā kā bija jāpievieno arī kaut kas no trešās puses, smukumam ielieku vienu no mīļakajām dziesmām :)





Ar cieņu un sveicieniem,
Sandra

1 komentārs:

Anonīms teica...

Oi, Sandriņ, galīgi nesatraucies, man ar šī 21. gs. e-dzīve visai sveša :D Atbilde, kādēļ tas tā - intensīvs un blīvs laika plānojums, kas neļauj retos brīvbrīžus niecināt, dzīvojoties internetā!
Gribēju vēl teiokt, ka arī man tas Muse ļoooooti patīk! ;)