otrdiena, 2008. gada 30. septembris

Par emuāra pareizību vai nepareizību


nu jau kādu laiciņu esmu mēģināju piedabūt savā emuārā vēl kādas fīčiņas, kurām būtu jābūt no norādītajām lietām praktiskajos darbos, tomēr pavisam man nesanāk :( lai arī šādas tādas esmu pašrocīgi sadarījusi un ar nožēlu jāsecina, ka es tā arī neesmu pajautājusi pasniedzējam, kā un ko tur īsti var pielikt, tomēr es priecājos, ka vispār lielu daļu no vajadzīgā esmu izdarījusi.
šobrīd, meklējot dažāda rakstura e-pārvaldes un e-demokrātijas piemērus, esmu secinājusi, ka tik un tā jūtos apmulsusi, piemēram, augstskolu mājas lapas - pie kā pieder tas? Pie e-pārvaldības? varbūt pie e-demokrātijas? varbūt tomēr pie e-pārvaldes? un tik un tā esmu neziņā, apmulsusi, jo patiesībā tas viss tiek ietverts, gan iespēja diskutēt, gan pieteikties un pierakstīties kādām noteiktām lekcijām, piemēram, kā tas ir Vidzemes Augstskolas mājas lapā, tāpat ir iespējams aplūkot dažāda veida informāciju un sameklēt kaut ko interesantu, kā tas ir Rīgas Tehniskās universitātes mājas lapā, kurā var sameklēt arī augstskolas avīzi "Jaunais Inženieris", lai iepazītos ar jaunāko informāciju universitātē, turklāt arī citās augstskolās ir iespējams lekcijas apmeklēt tiešsaistē... eh, kā tad tur īsti ir, nav ne jausmas, bet ceru, ka šo jautājumu varēšu uzdot pēdējā lekcijā.
Vispār žēl, ka mums šī būs pēdējā lekcija, jo patiesībā bija interesanti un visai aizraujoši... daudz noderīgas informācijas un ... cik dīvaini, manas domas par blogerēšanu :) arī ir mainījušās mēneša laikā... protams, šo blogu diez vai es izmantošu, bet tomēr saprotu, cik noderīgi ir cita veida blogi, ja vien tie ir ar nepieciešamo informāciju un palīdz uzzināt tiešām kvalitatīvas lietas :)
starp citu, manuprāt, ļoti jauka lieta blogs var būt arī uzņēmuma iekšienā, kad darbiniekiem ir iespēja izteikties un tikai iekšējā tīkla cilvēki to izmanto, lai paskatītos, ko tad un kas īsti par notiekošo domā :)

Pagaidām - uz tikšanos ;)

Nav komentāru: